Tuesday, October 27, 2009

Abang's buffday Celebration

Happy buffday to u........yes it's my abang buffday...not my abang sayang.....mmg abang aku pong.......erm...berjaya gak plan nyer.......mana x nyer...memula aku ingat mlm ni br nk buat since his gf ask me wat my plan for abg buffday on tuesday.....hello sudah tentulah aku pong buat diam jer sbb dia tanya friday last week.....

alih2 last nite once i hang out wif my ofismate his gf start sms wif kakak n ask wat we do for abg buffday.....so kakak pon told her dat i'm still at office...n went out for a while for our dinner.....than tetiba dia sms n ask us bout d plan......Ya Rabbi nasib la dia tanya kalau tidak mmg mati2 aku ingt mlm ni not last nite...she said she will cook macaroni n fry sum nugget n sausage....than she ask kakak ..saper yg nak beli kek ni????..dalam hati aku ...Alamak dah la belum gaji nk beli kek aper ni....dat time aku hanya nampak Secret Recipe depan mata dan jam showed pukul 8.30...oh mmg x sempat nk runner ke mana dah....yer la nk celebrate of coz kul 12...tp kedai tutup kul 9.30 to 10.00......mmg x sempat la,,,dgn jem lagi...KL kan....


dipojam kan mato dan beli jer la di Secret Recipe.CHOCOLATE CHIP WALNUT......wah...sangat la sedap.....dah tu lepaking lagi...amik napas yg tetiba jer terkejut dgn surprise buffday org lain...kul 10.30 gerak dr KL n straightly to abg gf house....pick up his gf n sis....setup ol d thing in my car.......n go to abg's burger stall......serius ramai giler......itu my abg gf nyer kejer....supaya surprise ktorg ni menjadik.....walaupon surprise pertama x menjadik.....yg kedua mmg menjadik...scroll down pls...weeeeeeee

ok...ni 1st...menjadik...sumer rilek lg..aku dah pass dh 'barang' waktu ni...
ok.......tiup jgn x tiup.........n for ur information my abang agak sedih dis time...sbb dia terkejut ktorg dtg buat surprise kat dia...
..dalam dok sesenyum tu tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....................aku shake ckit nyer kuat itu coke..............n i ask 1 of his frenz stand behind him n pretend to snappy...tetengah dok menyengih tu my abang kene siram la....korang hengat aku nk duk diam....x dapat la............hahahahahahahaha............lalalalalalalalalalal...but i luv dis pic................stylo gbr air tu...n for sure after dis ader org tiru nk amik gbr camni....hahahahahahahahahaha

eiii......busuk punyer org....huahahahahahahahahha...kalau aku mmg dh x leh duk diam la...Coke beb kene kat ko....ayo...so melekit
dats me while wait for cake....abang2 yg pakai baju itam...yg pakai topi dan berbaju merah itu adalah my abang bestfrenz sjak kecil lagi...dan kami adalah berjiran..............so we know them since kocik lagi...dah bertahun dah..oh..kekadang windu tol dengan zaman dolu2.........

1st snap in front Burger Stall.....ohg abang yg berbaju itam sebelah yg bertopi itu juga adalah di kenali dr kecik.....Aku bukan la nk puji sbb tu gerai abg ngan mbr dia kan.,....tp burger kat cni mmg marvelous........sedapppppppppppppp sangatttttttttttttttttttt

n 2nd or last snap for last nite.....Thanks la pada sumer yg bg kerjasama......n datang utk memeriahkan majlis...i luv it......tq tq tq tq tq...........x sangka ramai plak...gbr yg last mestila ader gbr aku...korg hengat????????????????????

To my Abang:-

Happy Birthday...Semoga Panjang Umur dan di murahkan rezeki dan hidup ko diberkati.....Insyallah...n me as ur sis sentiasa mengharapkan yg terbaik dr kau as our brother for our family...Semoga dengan pertambahan umur kiter ni jugak makin mengeratkan hubungan kiter sekeluarga...Insyallah........We will do d best for Mak Abah n Baby supaya mereka sentiasa gembira dan senang hati......sedih plak bab yg last ni.....huhuhuhuhu

ABANGGGGGGG...KALAU KO KENE KAN AKU BALIK NANTI AKU CAKAP ABAH....

1 comment:

kamil said...

hehe..ko suka yeah?tunggu la nsib ko plak..