Sunday, October 4, 2009

Open House oh Open House

Raya dgn open house mmg la sinonim giler.....terlalu banyak invitation samapai kekadang x tau nak pegi mana satu yer dak??? but for me ,pilih tuan umah yg sangat rapat dgn kiter dulu b4 pegi.....
like yesterday sbnrnyer ader 4 open house...tp aku tolak 3.....than mlm tu aku pegi di Rawang.....erm...Baie's house....thanks for invite...n nice food...no snappy snappy sbb aku bwk ahli jemaah yg mana kalau nk berenti seminit dua utk snappy akan jadi sejam dua jadi x payah.......otw to Baie's house aku teringat la satu benda kan...mana la aku biasa sangat ngan Rawang nyer kawasan....so i ask ahli jemaah lah...sekoq pon x tau plak...mana x nyer...ader keter canggih kedekut nk bagi aku naik...kata ader GPS....Than mula lah memasing nk tunjuk kehebatan hp kan.....ok use hp GPS.....find...n searching searchig n searching....hahahahahaha....dari mula kuar opis sampai jem kat tol rawang....hampeh...AKHIRNYA GUNA GPS MANUAL......Call Baie n ask d direction..........huhhhhuhuhuhu....Canggihkah hp itew????????ayoo....n today ader 3....my uncle house at Cheras...my sis opismate at Shah Alam...n my bestfwenz just nearby my house....so....xder kata putus lagi.....weeeeeeeeeee

No comments: