Tuesday, October 6, 2009

kenapa????

1. dis story bukan nak aibkan orang.....but just want to share when i can't think proper lah....Aku ader kawan yang akan berpindah dalam masa terdekat ni.....just a few days....erm aper yg buat aku terasa.....Dia never told me actual date dia nak blah....boleh mcm tu??? mana janji yg konon nyer bila dh pindah we still can keep in touch....erm.. buat masa skang susah nk percaya....Dissapointed jgn cakap la.....terlalu lah kecik nyer hati...than dia kata boleh x htr dia balik sampai sana???(means kg dia la) sbb x cukup transport nk angkat barang...helo....semakin hari semakin banyak benda yg ko buat aku sakit hati beb....Aku dh terima semua nya...Mmg bukan rezeki....erm.....Xperlu nk report ol d thing to me la...but aku ni kawan ko....dulu waktu ko susah aku jugak yg ko cari...but now bila dah bahagia..ader ko amik kisah aku yg sorg ni.....Hidup ni bukan semudah petik jari bila kiter dah mula kan penghidupan yang baru dalam hidup org lain....



p/s : Maka maaf kan aku bila ku melukai mu
Maka bunuhlah aku dan bawa pisau cintamu...
( dinda by kangen band )

No comments: