Saturday, October 24, 2009

I found it

erm.....2 3 hr ni mcm xder mood nk update blog...sbb ader 2 3 citer yg buat aku small heart sangat......kenaper ek...till today....i'm going to office....have sumthing to do la....than kemas2 meja ckit....bukak ol d drawers yg dah macam tapak pelupusan sampah jer dah.....kemas punyer kemas.....than i found sumthing....ayooo......how arr??? i thought i olready buang d card but i found it back in my own drawers......huh....dalam nyer semangat aku nk berkemas lansung....i think i'm down.....secara perlahan i'm trying to delete ol d memory but once tertengok balik kad tu i think i had sumthing on my head maybe.....it's sumthing yg sangat susah nk dilepaskan.....DAH MACAM SESI MELUAH PERASAAN NI.....ahhhhhhhhhh....how can i handle my self ha??? mmg confirm aku dh buang kad tu....tp still ader dlm drawer........ayo......huhhhhuhuuhu....dh x leh blah.....i just ter 'flashback' d moment he told me... ' I'M GOING TO MARRIED'... shit man....Kalau korg pernah rasa dis moment u will feel it....isk isk isk isk isk.....until today.....semakin nak lupa semakin susah rupanya......huh!!!! WAT CAN I DO........I can laugh , i can smile.....BUT DEEP INSIDE MY HEART HANYA AKU DAN TUHAN JER YANG TAHU.......sangat sangat sangat dalam luka itew........aduhhhhhhhhhhhhhhh.........Masa ni aku hanya berharap aku ader kesempatan untuk balik kampong n get some sleep dan lupakan segala2 nya walaupon aku tahu aku xder kesempatan untuk aku buat macam tu but sekurang2nya aku BERHARAP...................



>>Kamu memancing ikan... Setelah ikan itu terlekat di mata kail, hendaklah kamu mengambil ikan itu. Janganlah sesekali kamu LEPASKAN ia semula ke dalam air begitu saja. Karena ia akan SAKIT oleh kerana bisanya ketajaman mata kailmu dan mungkin ia akan MENDERITA selagi ia masih hidup. Begitulah juga, Setelah kamu memberi banyak PENGHARAPAN kepada seseorang. Setelah ia mulai MENYAYANGIMU hendaklah kamu MENJAGA hatinya. Janganlah sesekali kamu meninggalkannya begitu saja. Kerana dia akan TERLUKA oleh kenangan bersamamu dan mungkin TIDAK dapat MELUPAKAN segalanya selagi dia mengingatmu.<<


my blog my story aku x peduli





aku x percaya lagi dengan apa yang kau beri....aku terdampar disini sesaat menuugu mati...

No comments: