Monday, January 14, 2008

AHAD....13 Jan 2008.......my aunt buat kenduri cukur jambul.....Zetty Nur Iman....mmm.....mmg sibuk....kul 7.30 tuan umah blum mandi aku dh sampai.....hehehehehe.....padan muka tuan umah....tgh menguap2 lg aku n opah n my sis dh sampai.....kemas hall....angkat kerusi.,....lap pinggan mangkuk...biasa rr kenduri la katakan.....kejap depan kejap belakang...dr umah mak cik aku tu ke umah opah dekat jer....tp dkt 4 5 kali la jugak ulang alik.....amik cawan n pinggan x cukup....mmg driver aku ni....siap buatkan breakfast...kul 9.15 kene patah balik g umah opah....g amik geng marhaban opah aku......4 biji keter 1 van....ramai kan...mmg rombongan cik Kiah sangatttt.......kul 9.45 start la marhabannya...ktorg kat dapor bertempur......nk siapkan brg2 nk cukur jambul japgi.....buah tangan utk makcik Kiah...huhuhuuu.........adat la.....Org memberi Kt membalas la.......mmg ramai rombongan Cik Kiah tu....penuh ruang tamu tu...... Nila Zetty.......... Orang2 dapor....





Waktu ni aku kene bawak dulang plak.....hish....tau la baju aku tema umah dorg.......hampeh.....kontrol tahap cipan giler waktu ni...kene keliling 3 kali dulu memula.....pastu tggu sesorg potong rambut zetty ckit sorg....30 org tu.....giler lama.....senyum ttp senyum.....dgn aku sekali dapat berkat beras kunyit n bunga rampai.......hehehehehe....moga2 kawin cepat....(gatal kan mcm setan)


cian dia......tutup mata dia bila org potong ckit rambut dia...yer rr bulan dia tau ape pon....dia menyerah jer la........
waktu ni lg kesian...tgk muka dia......mmg blur giler dia tgk makcik2 ni...yer arr org x bersalah kan???kan???kan????pegang gunting plak ........kene cium plak bertalu222.....



---NIA----



cucu dgn opah.....

ni semua cousin aku belah bapak aku.....
yg dua org memakcik aku.....


me wif erin...pantang giler tgk aku....

me wif mak intan....

me wif mak ida




adik abah....tuan romah la ni

rombongan mak cik kiah...geng opah aku ni....kwn2 aku pon x ramai mcm ni kalau d kumpul kan.....




memakcik ngan ank sedara


atuk n opah dgn cucu2......lebih kurang kul 3 ++ aku ngan kakak balik....kene htr opah dulu...pastu cabut blk shah alam......penat giler.....balik umah ....membuta samapi pg esok nyer...giler x pnh dibuat nyer aku melantak membuta.....hmmm zzzzzz...............

No comments: