Thursday, January 31, 2008

twins........

ha...kali ni aku upload gbr aku ngan twins aku.....hehehehehe......Anak Anuar Effendy dan Siti Zawiah...huhuhuhuhu.......Suehaila n Suehaily......ktorg dr kecik mmg nk pakai bj sama.....sentiasa.....sesiapa yg beli baju mesti kene beli yang sama......even kaler lelain pon xper tapi corak mesti sama.....xcept my father....dia kalau beli baju patern jer sama tp kaler n corak lelain.....kekadang jd bahan gaduh gak .....hehehehehe....thats y kalau dia nk beli baju kalau x ktorg mak mesti ader......tp dh besar ni jarang baju sama.....ktorg kalau nk gak pakai baju sama maknanya ktorg ader niat nk konfius kan org.....hobi agak sama....suka membaca dan berjalan....nk kt ktorg sentiasa aman damai x jugak,.......biasa arr ader gak gado2.....kalau tangkap gbr pon tpt mesti sama.......ader kenkawan yg still konfius sampai hr ni....jgn kata org lain kekadang abah pon silap gak...hhehehehehehe......tgk org lain panggil org lain....selalu jer terjadi......aper yg seronok jd kembar??????erm.......kalau pg memana mesti org tanya.......sbb muka ktorgagak sama........dulu waktu memula masuk standard 1...cikgu siap kene pisah kan sbb cikgu tu pening......agaknya pandang ktorg dia rasa mata dia bulau kot.....hehehehehe.......tp form 4 n 5 ktorg satu kelas.......mmg hr2 cikgu kelas tu pening......kekadang kalau aku yg buat salah c kakak yg kene marah......sepatutnya aku yang kene......hehehehehehe.........maklumlah aku.......ktorg agak rapat ngn family....aper pon kalau nk buat keputusan yg penting mak n abh didahulukan......restu itu penting....dulu aku x percaya.....tp lama kelamaan aku tau dan percaya......aper pon yg kt buat kalau dahulukan family dapat pahala......




No comments: