Thursday, January 24, 2008

Its only 3 days.....

ni la kenangan aku...for four years aku kat cni.....finally berenti gak aku....sayang giler nk tinggal kan suasana kat cni...kakak2 kat cni....ermm....3 hari jer lagi...sedey nye la....walaupon ofis ktorg ni kekadang dh mcm tapak pelupusan sampah....huhuhuhu....yer arr dh biasa kat cni...alahai...i will miss everythings here.....monitor yg dicuri dr Raeim...hehehehe...Aku sayang ngan abg aku yg sorg ni...sama gak ngan kak sabrina....kak azlinah...ngan sumer2 la....hr2 berperang.....dulu zaman abg faizal,sampai stapler pon melayang....bos aku pon kdg2 kene kutuk....hehehehe....sumernyer akan jd kenangan dlm masa terdekat.....in 3 days....aku dah mula tinggalkan wasiat...lps ni x der bertempur dgn umat2 kat bawah yang asyik nk mintak duit,chq....erghh.......dh x der kuar mkn kat luar....dh xder nk p holding nk kacau kak leen,kak ida....damn...dh xder budaya shut off pc....kihkihkihkih.....lega la sumer org...memoga pengganti aku nanti lg ganas n brutal...hehehehehehe.....banyak sgt la kenangan kat cni...... ofis aku @ tapak pelupusan sampah....hahahahahahahahahahaha

No comments: