Wednesday, January 9, 2008

Our Weekends wif Danny n Najib d Retro......

5hb Jan.....Ahacks..... minggu ni sumer org nampak mcm bz sangat..kak lyn x der coz g melaka.....piji g dating...biasa rr org dah ader aweks.....so kiter org pon waktu ni la nak spend time ngan kenkawan yang lain..........balik dari kejer...terus kuar....g lunch ngan najib......pastu amik danny...kiter org g petaling street petang sabtu tu....saja jalan2...x der terniat pong nk beli aper2....but at last dapat gak masing2 brg2 yg di idam2 kan...danny n najib biasa rr pg memana pon aksesori jugak la yg nk di beli......gelang.....rantai..blablablabla........kakak dengan aktiviti biasa asyik beli jam.....dan aku sudah tentunya handbag....dh dkt 10 kali p situ akhirnyer aku membeli jugak....4 of us x kisah....harga n brand xder masalah....janji cantik d mata...aper masalahnyer kan.......tp rasanya bukan kiter org jer la sumer kenkawan aku pon mcm tu jugak...asalkan cantik kiter rembat jer.....tp ptg ni ujan la...tak baper best sgt la....dkt2 maghrib kiter org gerak balik Shah Alam...Mlm tu sumer buat aktiviti memasing.........hang out ngan org lain la plak........tp plan utk esok tetap ader....hehehehehehehehe......

Ahad....6hb Jan....Actually hr ni xder plan nk g memana pon...coz asalnyer nk g breakfast sesama jer.....alih2 Danny ajak p stadium....janji asal kul 7...kekononnyer la....tp hampeh...biasa rr c danny kalau berjanji dgn dia...kejut dia dulu pun belum tentu buleh siap awal....(danny ko jgn mrh tau)..bukan slalu aku kutuk pon.....dkt kul 9 br lah sumer nyer dpt di satukan dalam sang kancil aku tu.....giler lama....tp x per bukan selalu pon.....kul 9 ++ sampai stadium manusia dh ramai giler dah.....aper lg blah la...lgpon matahari dah agak tinggi.......kang berpusu2 dgn org....erghhh rimas.....so tanpa hala tuju yg lain....kiter org masuk pj....pastu g Bakers Cottage buy my favrite chicken pie...yummie yummie.......dorg ni pon skang dh ikut terjebak dah....lepas tu br la kiter org buat plan nk g Times Square....d sbbkan masa awal lg aku ppon bwk la anak2 teruna ni p umah opah aku jap kat cheras....nk tgk my luvly cousin...Erin......Kiter org sumer sayang sangat dgn cousin yg ni......Kurniaan Yang Maha Esa...Eventhough dia ader kekurangan...She still special in our Heartssssssss..........Erin very friendly.....

Danny wif Erin...... ni plak adik erin....dh mula jalan jatuh.....



Dari cheras....lebih kurang kul 11 kiter org gerak g Times Square....Kat cni mmg jenjalan jer....aper pon x beli......saja tgk dr satu floor ke floor yg lain.....

sempat gak bergambar dua org ni.......

yang ni mmg....sesuai kan...kat bwh tu pon sesuai gak........pada hal x leh amik gbr dalam kedai ni sbnrnyer....tp makhluk2 ni sesuka ht diorg je....nasib x kene sound ......c danny dh dekat sama nagn clown....yg najib plak dh mcm alleycats jer..tp dia ni mmg ala2 retro ckit... korg jgn marah aku tau....hehehehehehe.....

After kuar dr Times Square,kiter org p Central Market plak....Dua Makhluk tu nk cr rantai lg...x hbs2.....ikut jer la......g pusing2 dalam C.M tu....sekejap jer.....sbb banyak kiosk ader dalam C.M tu....Pastu kiter org lunch kat food court kat situ gak.......ThE mANgrOvE.....Not Bad....Selesai jer makan c Danny bagi tugas baru kat aku.....




Nie la yang di suruh aku buat.....mcm xder kejer lain.....x kuasa aku....bila nk mintak tlg aku bukan main lg...dtg time nk kutuk aku....tak hengat......motiffffff sangattttt.......dis our last picture for dis weeekends.......dh nk blah dah....kene gerak awal...coz najib nk balik tg. malim......kiter org pon pasni ader nk g jumpa org lg....pastu nk g Lcct amik kak ju......br balik dr kelantan....banyak kan aktiviti....penat mak.....x kuasa.....heheehehehehhehe.....daaaaa.....c u next time...........

No comments: