Wednesday, January 30, 2008

A lot of misz n luv to ol of u there.......

wat i did last friday????hr jumaat hr tu last day aku kat ofis lama...memula mmg la by tuesday but atas sbb tertentu yg mmg x dapat di elakkan aku mengalah...so by friday aku blah...pg tu agak serabut la jugak.....sbb sampai saat2 akhir still xder aper decision or conclusion dr mana2 pihak.....so bg aku, just do watever we want once kiter rasa aper yang kiter buat tu adalah untuk kebaikan untuk diri sendiri dan org lain......bukan untuk mancari mana2 punca yang boleh membuat mana2 pihak terasa hati.....walaupon ader benda yang kiter x boleh nk luah pada sesaper....waktu2 mcm ni la aku rasa aku perlu bergerak sorg2 untuk buat satu keputusan yang terbaik........
kedai kopi.....erm....just lepak2 sesorg....bc paper......sementara nk masuk ofis....pada kakak2 yg still ader kat sana...bukan sengaja saya nk blah awal....tp saya ader sebab...4 tahun kat situ terlalu banyak kisah.....saya tau....buat masa ni saya windu sangat ngan pc saya.....for 4 years i use that pc.....korg jaga la bebaik pc tu....patung yang main bola atas pc lg satu tu simpan elok2 ek...tu sumer kenangan kiter......jgn bg org buang...sayang giler ngan korg....sayang sesangat....sedih giler biler ingat my last day kat situ....ader yg sampai x nak salam lansung....tgk muka kiter pon x nk....sbb sedey sgt.....kiter tau....kiter tau.....tq for d wish....tq for d everything...jasa korg terlalu besar as my kakak......luv ol of u there.....sampai bebila.....x kira la....so to both of u,who r my sis....take ur self.......DON'T LET EMOTION RUIN URSELF....best of luck too......luv u.....

No comments: